intag

Två knäckemackor, 100 kcal
Lite skollunch, gissar på ca 150 kcal
Lite middag, gissar på 200 kcal
Summa: 450 kcal

Jag hatar verkligen middagarna. Dom är värst! Hela familjen är där, och man måste verkligen äta NÅNTING i alla fall. Det är så jobbigt. För man vill ju verkligen inte ha, men man måste äta, för att inte göra dom oroliga. Och om jag säger att jag vill hoppa middagen, tror du att dom går med på det?
Haha.
Nej.
Men i alla fall, jag var ute och sprang imorse innan skolan. Brände minst 200 kcal. Och som vanligt, varje dag: 40 armhävningar, 60 situps och 60 armträningsgrejer.

(Bara så att ni vet: när jag räknar kalori-intag på saker jag inte är säker på, så avrundar jag ganska mycket uppåt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0