tips från moi

545401-10

Tips:

Drick mycket grönt te, det ökar förbränningen.
Drick kallt vatten, sug på isbitar eller duscha kallt, det ökar också förbränningen (kroppen fryser och får jobba mer).
Sötsugen? Drick fun light, cola light, frys en vindruva och ät, frys cola light eller fun light och ät som isglass...
Drick MYCKET vatten, det ökar mättnadskänslan OCH du får bättre hy!
Den klassiska "ett glas vatten innan maten" fungerar alltid lika bra.
Man måste förbränna mer än vad man äter, så därför: rör på dig! Ut och spring, ner och gymma, sätt dig på träningscykeln! Vad som helst när du tränar är bra!
För visst vill ni också se ut som hon ovan?

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh va hon är fin :D

2008-05-01 @ 18:16:23
URL: http://teenthin.bloggagratis.se
Postat av: Alexandra

Shit jag önskar att jag var lika stark som dig ! jag hatar fan träna o hamnar alltid massa plus :@ ska följa din blogg och blogga själv så blir jag kanske lite motiverad (:

2009-08-24 @ 18:35:54
URL: http://mystorymyfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0