dagen so far

Idag är jag hemma från skolan, fast jag inte är sjuk. Kalla mig lat, men jag orkar inte, HATAR SKOLAN! Längtar verkligen till sommarlovet.
Har varit vaken sedan klockan 7 och hittills har jag inte ätit något. Sa till mamma att jag åt en tallrik youghurt till frukost så hon tror i alla fall att jag ätit. Jag gillar inte att ljuga, men vad gör man inte?
Ska inte äta någonting tills middagen (den slipper jag aldrig undan) men då ska jag äta lite, lite. Om några timmar ska jag ut och springa också + lite annan motion, motionscykla o.s.v.
Hoppas det går bra för er!

None

Kommentarer
Postat av: Sandra

hoppas att det går bra för dig också :) be strong!

2008-05-22 @ 23:07:58
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0