give me something worth living for.


Vilken solig och fin dag. Har legat och solat i typ två och en halv timme. Jättehärligt! Fast inne i mig så känns det som ett gigantiskt stort svart moln lägrar. Jag vet inte hur jag ska förklara mig... mer än att jag känner mig ledsen. Har som en mening som rullas upp i mitt huvud hela tiden, jämt,jämt: Du är värdelös, du har inga vänner, ingen vill vara med dig för du är tjock, stor och ful, du är värdelös, du har inga vänner, ingen vill vara med dig för du är tjock, stor och ful, du är värdelös..................... and so on i all oändlighet.
 Förresten kan jag tillägga att jag av misstag fick i mig kött igår. Blödig och deppig som jag är just nu började jag stortjuta. Men det var ju inte mitt fel och jag såg det ju inte. 
Suck.

Dagens matdagbok + träning:
1 dl lättyoghurt 60 kcal
180 situps, 100 armhävningar
Ute och sprungit i 40 minuter.

Borde ligga på minus, ca -300 kcal.
At least.

545401-60 

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag gillar din blogg, jag tycker att den är intressant att läsa eftersom att jag också försöker gå ner i vikt. lycka till! :)

2008-05-14 @ 18:12:05
URL: http://sandrino.blogg.se
Postat av: Anonym

sök hjälp hos kurator,du har fan problem, äcklas av svaga individer

2010-03-17 @ 19:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0