jag är äcklad

Av mig själv. Blööööööööö jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AHHHHHhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! VILL NI VETA VAD JAG ÄTIT????
1 glass
8 knäckemackor
2 chokladmuffins
Lite chips
1 bulle
Linssoppa
Havregrynsgröt



JA!!!! DET ÄR DAGENS MATDAGBOK! Fattar seriöst inte vad jag tänker med!!!!!! Är jag helt pantad i huvudet? JAG VILL JU INGET ANNAT ÄN ATT VARA SMAL!!!!!!!!!!!!!! Och så äter jag såhär mycket mat:(:(:( Och hela familjen är hemma, skulle just vara snyggt om jag gick och spydde upp allt nu med våra pappersväggar.
Ohh jag är så äcklig o ful!!!!!!!!!!!!!!!!! Men mest av allt tjock så klart, fy farao. Nu har säkert mitt kroppsfett stigit med tre procent eller nåt... gaaaaaaah. Och jag som hatar att läsa i alla så kallade "pro-ana" bloggar när folk misslyckas. Men vad gör jag själv?????
Jag är värdelös.

(okej, förlåt för mitt utbrott. men jag blir så arg på mig själv, tankarna bara gnager i huvudet så jag vet inte vart jag ska ta vägen, måste få ut allt som trycker i skallen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kämpa på och ta nya fräscha tag imorrn så går det nog bättre! :) hejar på dig:)

2008-05-07 @ 19:41:12
URL: http://www.icecubes.blogg.se
Postat av: ravenous

tänk inte på det. gå ut och spring lite elr ta en lång promenad så kanske det känns lite bättre iaf. och så kämpa extra hårt imorgon. vet att du klarar det!

2008-05-07 @ 20:07:09
URL: http://nothingtaste.blogg.se
Postat av: Anonym

imorgon är en helt ny dag tänk på och gå ut på en promenad så ska du se att du mår bättre :)

2008-05-07 @ 20:09:57
URL: http://www.thisisformee.blogg.se
Postat av: pam

åh. men. :( Ge inte upp för ett sketet litet snesteg.
aldrig. visa att du har kontrollen och inte maten!

2008-05-07 @ 21:02:04
URL: http://pam.bloggagratis.se
Postat av: A

Det är ändå "modigt" att du skrev ner detta. också ett bra sätt att få av reagera sig på kanske :)

2008-05-08 @ 21:40:44
URL: http://thinforthewin.blogg.se
Postat av: Anonym

Oja, du är äcklig och ful.

Sök hjälp.

Seröst? Hur mycket väger du? 30 kilo?

Det är inte vackert att vara för smal. Du är ju bara dum i huvudet. Hoppas du inser det snart. Är man inte nöjd med sig själv blir man aldrig vacker på utsidan. Du kan vara överviktig och jättevacker, men också smal och jättevacker. Bara du accepterar att det är så du ser ut och är du inte nöjd så kan man göra något åt det, men absolut inte så som du gör. Alla är vackra, man måste bara inse det. Hoppas du också gör det, så du slipper gå runt och vara missnöjd med dig själv. För du blir aldrig vacker på utsidan om du inte är det på insidan. Hur tror du någon skulle kunna tycka om dig om inte du själv gör det? Och vem fan vill ha sex med ett benrangel och få massa blåmärken? :S

Alla är vackra, även du. Och du behöver inte gå ner en massa kilo för att bli det. Bara du själv inser att du är det. Och alla människor som pushar dig i det här är bara dumma i huvudet. Du behöver hjälp innan du dör av undernäring. Jag hoppas du själv inser det. För du är vacker, men det är svårt att se innan du själv inser det. Jag hoppas för din skull att du inser att du behöver hjälp snart.

Lycka till med att finna dig själv. (:

2009-05-16 @ 19:45:21
Postat av: carolina

Du är ju för fan sjuk i huvet,min kompis är skit smal och hon försöker att gå upp i vikt! Det är fult när man är för smal,äckligt....

Menar inte att man ska vara fet nu,jag tränar varje dag och äter inte mer än 1300 kcal men jag röv,bröst och lår. Varken nått jag eller killarna klagar på! ;) Ta hand om dig och sluta plåga dig själv

2010-03-04 @ 22:37:48
Postat av: Anonym

har*

2010-03-04 @ 22:38:46
Postat av: Mamman.

Vad ledsen jag blir av att se all denna ångest som beskrivs här av er!!!!

Stackars er flickor eller pojkar som svälter sig själva för att bli spinkig, ranglig, knotig och benig....

En utmärglad individ skriker det sååå mycket om: HJÄLP mig! Jag mår så dävla pissigt, känner mig så liten och vilsen....!!!! Man tycker otrolig synd om denna person och det finns inget att beundra över denna tärda kropp.

Vad kan en orolig mamma eller pappa göra i det läget? Allt förvandlas iaf bara till ett tjat och gnat i barnets/tonåringens öron... usch för att hjälplöst behöva se på när ens barn pinar sig så själv...hur ska man kunna få ens 15 åriga dotter att inse att skönheten sitter på insidan...?



Nästan alla människor är fåfänga. Vill ha en vacker utsida. Men det ÄR sant att har man en sjuk insida speglas detta i ögonen och på sin utsida.



Jag är fåfäng. Räknar kalorier. Tänker mig för vad som passerar min mun. Spottar ut kakan, chokladen osv när frestelsen blir för stor och jag blundat med mitt samvete..jag har en dotter som är 5. Knubbig, gullig, rosig och glad. Vad ska jag göra om 8 år om hon skulle börja svälta sig själv? Inte hungrig, åt i skolan, hos kompisen. Undanflykter som genomskådas av en vuxen på ett kick! Vi är inte födda igår...liksom. Är det bara att se på och sen gråta när hon inte ser? Hoppas att det går över av sig själv?



Ett barn, flicka, tjej, kvinna, man, kille ska ha lite att ta i. Mysigt, varmt och gosigt.



Bita i en knubbig 2 årings arm, krama en lagom hullig, kurvig men fast tjej/kvinna. En kille som är lagom tung och med lite underhudsfett. Fiiiint!



Stort fett NEJ till mager överarm, inga lår, platt insjunken rumpa och skelettig rygg. Urk!



Tänk om.

2011-04-16 @ 09:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0