någon kanske undrar...

...varför jag postar så många inlägg. Det här är mitt fjärde för dagen, och klockan är inte ens 15:00. Men svaret är ganska enkelt. Jag har inget liv helt enkelt. Det här ÄR mitt liv. Eller, inte den här bloggen såklart, utan mat. Det är nästan det enda som kretsar i mitt huvud, hur jag ska bli av med maten, hur jag ska göra för att slippa att äta maten o.s.v... Därför tycker jag att det är så skönt att ha ett ställe där jag kan skriva ut alla mina tankar som snurrar i huvudet eftersom att jag inte har någon att prata med det om. Och sedan har inte jag några vänner eller så som tar upp min fritid. Jag är ganska ensam utav mig. Inte utav fri vilja, utan det har helt enkelt blivit så.
Därför.

545401-12


Kommentarer
Postat av: Nikki

å jag hann posta 4 st innan klockan slog 11... XD
Du ligger i lä ;)

2008-05-07 @ 16:21:40
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0